Overlast door bladluizen. Daar zit niemand op te wachten. Plakkerige honingdauw die vanuit het bladgroen omlaag druppelt en zorgt voor kleverige auto’s en fietsen. Iets dat bewoners aan de Essenburgsingel ook ervaren. Dus de oplossing? Larven van lieveheersbeestjes. Tijd voor een petitie. Of toch een andere manier?