Ik wil benadrukken dat de persoonlijke verhoudingen tussen de onderhandelaars gedurende het gehele proces goed zijn gebleven. Alle betrokken partijen hebben zich oprecht ingezet voor Rotterdam en hebben in goede sfeer aan een akkoord gewerkt. Dat
verdient veel waardering. De afgelopen weken is er hard gewerkt. Dat werk is niet voor niets geweest.
Dus de vraag: hoe nu verder?